wtorek, 31 stycznia 2017



BĄDŹ BARDZIEJ AUSSIE
 Ambasador Everydayme

 Czas na wielkie odkrycie Ambasadorek Everydayme- jako pierwsze w Polsce, jeszcze przed oficjalną premierą w sklepach.
 To dzięki nam inne kobiety miały możliwość aby o niej się dowiedzieć.
....o kim mowa?
Nowa intensywna odżywka Aussie 3 Minute Miracle Moist. 
W ramach kampanii otrzymałam szampon i odżywkę dla siebie oraz po 5 próbek do rozdania znajomym.
Głównie testerki miały za zadanie umyć włosy i nałożyc od linii uszu odżywkę na 3 minuty.
Następnie na blogu wymieniałyśmy się swoimi spostrzeżeniami oraz myślą przewodnią kampanii, czyli na co poświęcamy swoje 3 minuty.
Ja swój czas po zaaplikowaniu balsamu poświęcałam na masowanie końcówek, oraz rozczesywanie włosów swoimi palcami, następnie spłukiwałam dokładnie i delikatnie oszyszałam ręcznikiem.
Nie czesałam włosów i pozwoliłam aby naturalnie odparowała z nich woda.
Po dłuższym zastosowniu efekt był widoczny. Moje zniszczone włosy stały się bardziej miękkie w dotyku, gładkie i odżywione.
Lśniące, łatwiejsze w układaniu  gotowe na nowe wyzwania.
Dużą zaletą odżywki Aussie 3 Minute Miracle Moist jest intensywne, głębokie nawilżenie, które nie obciąża włosów, poprawia ich sprężystość.
Dzięki swojemu wzbogaceniu o odpowiednia dawkę australijskiego oleju z orzechów makadamia chroni włosy przed puszeniem się oraz promieniowaniem UV.
Główną rolę w teście grała odżywka, natomiast mnie zachwycił również szampon.
 
POLECAM AGNIETKA3012
 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz